środa, 30 stycznia 2013

Słońce i tak musi wyjść po burzy !!!

Słońce zawsze wychodzi po burzy. I nie jest to zwykłe prawo przyrody ale także piękna życiowa metaforka. Odnosi się ona do mnie w tym przypadku gdyż wczoraj praca mocno mi się przedłużyła. Jednak wyszło do mnie słoneczko wraz z zakończeniem meczu QPR - Man City. Potyczka zakończyła się remisem co ucieszyło nie tylko mnie ale i każdego kibica Czerwonych Diabłów na świecie. ;) Dzisiaj jak wspominałem w poprzednim poście danie główne, czyli Manchester United - Southampton. Na St Marry Stadium po 3 bramkach Robina Van Persiego w dramatycznych okolicznościach padł wynik 3-2. Jak będzie tym razem??? Czy Artur Boruc będzie w stanie powstrzymać rozpędzoną poprzednim zwycięstwem z Fulham lokomotywę Czerwonych Diabłów?? Przekonamy się tuż przed 23:00. Życzę wszystkim miłego wieczorku i udanego meczu. A swoją drogą czy ktoś w ogóle wie o tym że dzisiaj są te słynne gran derbi??? Ktoś tam pewnie o tym pamięta, ale każdy szanujący się kibic ligi Angielskiej włączy na pewno wieczorem Canal Plus :)SlavkoToro, Spływy kajakowe Pomorze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz