sobota, 5 stycznia 2013

Bolszewka

Każdy podróżnik doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważną rzeczą jest mapa. Dlatego jej zdjęcie nie jest dziełem przypadku. Uważam, że każdą wyprawę czy tą malutką czy taką na wielką skalę trzeba skrupulatnie zaplanować. Dlatego planując otwarcie sezonu na Bolszewce, musiałem się dobrze przygotować. Najważniejszym i jedynym kryterium jakie sobie założyłem to sprawdzenie stanu wody. Wybrałem się więc na spacerek aby sprawdzić jaki jest poziom. Liczyłem na to że wody będzie dużo ponieważ ostatnio troszkę pada, a resztki śniegu zdążyły już stopnieć i zasilić nurt tej z pozoru niewinnej rzeki.Przybywam na miejsce i stwierdzam, że woda spełnia moje oczekiwania, więc jutro zgodnie z planem stawiam się na rzece. Bardzo ważnym czynnikiem przy planowaniu wszelkich eskapad jest pogoda. Sprawdziłem rzecz jasna jaka będzie prognoza, ale tylko dla własnej świadomości. Bowiem pogoda niezależnie jaka będzie, nie zatrzyma mnie na pewno w domu. Co do warunków biwakowania, to nie musiałem się orientować ponieważ to tylko jednodniowy wypadzik. Mam również zamiar zrobić jakiś przyzwoity czas więc nigdzie specjalnie nie zamierzam się zatrzymywać. planuje strzelić kilka fajnych fotek którymi podzielę się jutro. A tymczasem Dobranoc. slavkotoro Wiosło Team Spływy kajakowe pomorze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz