piątek, 25 stycznia 2013

Idzie Wiosna

Dzisiejszego dnia dotarło do mnie, że małymi kroczkami idzie do nas wiosna. Wyszedłem ze szkoły zwanej pracą i zacząłem się zastanawiać co tak jasno na dworze. Wtedy przeanalizowałem lekcję geografii z gimnazjum i uświadomiłem sobie że słońce 22 Grudnia było na zwrotniku Koziorożca. Od tamtej pory czyli już miesiąc wraca w kierunku równika a co za tym idzie jasność wydłuża nam się z każdym dniem. Jeszcze tylko 2 miesiące i będziemy mieli równonoc. Przyjemnie się dzisiaj patrzało jak słońce zachodziło za piękną czerwoną zasłoną. Efekty na niebie były niesamowite. Prognozy również zapowiadają ocieplenie więc myślę że biały puch utrzyma się u nas na pomorzu jeszcze maksymalnie miesiąc. Swoją drogą jakby jeszcze troszkę śniegu spadło to nikt by się chyba nie obraził. A jak będzie to zobaczymy już wkrótce. SlavkoToro, Wiosło Team, Spływy kajakowe Pomorze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz